Кошик
356 відгуків
Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения,поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.
+380984223252
+380984223252
+380953361978
Autocool.com.ua

Програма Захисту Покупців Prom.ua + рекомендації по безпечним покупок

Програма Захисту Покупців Prom.ua + рекомендації по безпечним покупок
Програма Захисту Покупців передбачає можливість для покупців портал, потерпілих від шахрайства при використання ресурсу Prom.ua претендувати на компенсацію до 3 000 грн, незалежно від кількості замовлених товарів.

26.03.16

Інтернет-магазин AUTOCOOL.COM.UA і Всеукраїнський торговельний центр в інтернеті Prom.ua піклується про безпеку укладених угод. Програма Захисту Покупців створена з метою підвищення лояльності покупців до Всеукраїнського торгового центру в інтернеті Prom.ua шляхом створення фонду гарантування виплат покупцям, які постраждали від недобросовісних дій з боку компаній, розміщених на майданчику Всеукраїнського торгового центру в інтернеті Prom.ua.

 

Як вибрати надійного постачальника і убезпечити свою покупку?

Рекомендації по безпечним покупок на Prom.ua

1 Перед оформленням замовлення дізнайтеся максимум інформації про компанію на сайті

  • Вивчіть дані про продавця, умови замовлення, оплати та доставки.
  • Зверніть увагу на знак «Наявність документів» біля контактної інформації компанії. Він присвоюється підприємствам, які надали Prom.ua свідоцтво про державну реєстрацію.
  • Важливим показником надійності є наявність реквізитів для оплати замовлення на сайті компанії в розділі «Контакти».
  • Вказівка продавцем свого корпоративного email-адреси піднімає рівень довіри до компанії (наприклад, компанія «Промінвест», менеджер Тетяна, email: tatyana.petrova@prominvest.com).

2 Перед замовленням дізнайтеся думка інших покупців – прочитайте відгуки про продавця

Знайдіть відгуки про цікавить вас компанії на сторінці товару, на сайті компанії або в розділі «Відгуки». На сторінці профілю компанії в розділі «Відгуки» ви зможете дізнатися відсоток позитивних і негативних відгуків, залишених покупцями, а також думка покупців про швидкість виконання замовлень.

Звертайте особливу увагу на:

  • Наявність і суть негативних відгуків, їх кількість.
  • Коментарі до відгуків: якщо компанія дає розгорнуті коментарі та корисні поради своїм клієнтам, значить вона зацікавлена в лояльності своїх покупців і докладає зусиль для побудови процесу якісного обслуговування своїх клієнтів, як нових так і постійних.

3 Уважно вивчіть інформацію про товар чи послугу, які ви збираєтеся придбати

  • Звертайте увагу на опис, характеристики, параметри. Ви можете уточнити всі ваші деталі, а також запросити додаткові фотографії, сертифікати або ліцензії, задавши запитання за допомогою форми «Написати нам» на сайті компанії або зателефонувавши продавцю за вказаними телефонами.
  • Перед здійсненням замовлення уточнюйте умови повернення товару, умови гарантійного обслуговування від продавця або виробника.

4 Виконуйте замовлення через корзину, а листування через особистий кабінет

  • Рекомендуємо здійснювати угоду з компанією через корзину порталу Prom.ua, а електронну переписку вести за допомогою особистого кабінету покупця. Це стане підтвердженням Вашої угоди з компанією в разі виникнення проблем із замовленням.
  • При оформленні замовлення в кошику товарів уважно зазначайте свої дані для відправки та номер контактного телефону. Якщо ви зареєстровані на порталі, як покупець, ваші дані будуть автоматично підставлятися в форму замовлення та форму повідомлення.

5 Оплата замовлення

Ми не рекомендуємо вносити повну передоплату вартості вашого замовлення компаніям, які:

  • Не надають гарантії виконання замовлення або політики повернення коштів.
  • Зареєстровані на порталі короткий час, про роботу яких мало або зовсім немає відгуків.

6 Ніколи не зраджуйте персональні дані третім особам

Будьте уважні, не передавайте ваші персональні дані третім особам. Для оформлення замовлення на порталі наступні дані не використовуються:

  • PIN-код вашої картки.
  • Ваш логін або пароль в кабінет покупця/компанії.
  • Секретні коди, номери ваших особистих рахунків.
  • Паролі, які приходять на ваш телефон.
  • Дані паспорта, прописки, інших документів.

7 Зберігайте документи, що підтверджують купівлю

Обов'язково зберігайте всі документи, що підтверджують угоду з компанією (чеки, гарантійні талони, поштові декларації, електронне листування та інші документи, отримані від компанії). Ці документи необхідні для гарантійного обслуговування товару, а також для підтвердження факту Вашої угоди з компанією в разі виникнення проблем на замовлення.

8 Перевірте ваше замовлення при отриманні

При отриманні товару переконайтеся в його схоронності, цілісності і відповідності заявленим компанією параметрами.

При виявленні невідповідностей або пошкоджень зверніться до працівника служби доставки і складіть опис змісту посилки/замовлення, після чого зв'яжіться з представником компанії в найкоротші терміни для вирішення проблеми.

 

Рекомендуємо вам перед здійсненням операції уважно слідувати вказаним вище рекомендацій.

Програма захисту покупців

З метою захисту прав покупців ми створили програму захисту покупок на суму до 3 000 грн.

Програма Захисту Покупців передбачає
можливість для покупців порталу,
потерпілих від шахрайства при
використанні ресурсу Prom.ua претендувати на
компенсацію до 3 000 грн, незалежно від
кількості замовлених товарів.