Програма Захисту Покупців Prom.ua + рекомендації по безпечним покупок
Інтернет-магазин AUTOCOOL.COM.UA і Всеукраїнський торговельний центр в інтернеті Prom.ua піклується про безпеку укладених угод. Програма Захисту Покупців створена з метою підвищення лояльності покупців до Всеукраїнського торгового центру в інтернеті Prom.ua шляхом створення фонду гарантування виплат покупцям, які постраждали від недобросовісних дій з боку компаній, розміщених на майданчику Всеукраїнського торгового центру в інтернеті Prom.ua.
Як вибрати надійного постачальника і убезпечити свою покупку?
Рекомендації по безпечним покупок на Prom.ua
1 Перед оформленням замовлення дізнайтеся максимум інформації про компанію на сайті
- Вивчіть дані про продавця, умови замовлення, оплати та доставки.
- Зверніть увагу на знак «Наявність документів» біля контактної інформації компанії. Він присвоюється підприємствам, які надали Prom.ua свідоцтво про державну реєстрацію.
- Важливим показником надійності є наявність реквізитів для оплати замовлення на сайті компанії в розділі «Контакти».
- Вказівка продавцем свого корпоративного email-адреси піднімає рівень довіри до компанії (наприклад, компанія «Промінвест», менеджер Тетяна, email: tatyana.petrova@prominvest.com).
2 Перед замовленням дізнайтеся думка інших покупців – прочитайте відгуки про продавця
Знайдіть відгуки про цікавить вас компанії на сторінці товару, на сайті компанії або в розділі «Відгуки». На сторінці профілю компанії в розділі «Відгуки» ви зможете дізнатися відсоток позитивних і негативних відгуків, залишених покупцями, а також думка покупців про швидкість виконання замовлень.
Звертайте особливу увагу на:
- Наявність і суть негативних відгуків, їх кількість.
- Коментарі до відгуків: якщо компанія дає розгорнуті коментарі та корисні поради своїм клієнтам, значить вона зацікавлена в лояльності своїх покупців і докладає зусиль для побудови процесу якісного обслуговування своїх клієнтів, як нових так і постійних.
3 Уважно вивчіть інформацію про товар чи послугу, які ви збираєтеся придбати
- Звертайте увагу на опис, характеристики, параметри. Ви можете уточнити всі ваші деталі, а також запросити додаткові фотографії, сертифікати або ліцензії, задавши запитання за допомогою форми «Написати нам» на сайті компанії або зателефонувавши продавцю за вказаними телефонами.
- Перед здійсненням замовлення уточнюйте умови повернення товару, умови гарантійного обслуговування від продавця або виробника.
4 Виконуйте замовлення через корзину, а листування через особистий кабінет
- Рекомендуємо здійснювати угоду з компанією через корзину порталу Prom.ua, а електронну переписку вести за допомогою особистого кабінету покупця. Це стане підтвердженням Вашої угоди з компанією в разі виникнення проблем із замовленням.
- При оформленні замовлення в кошику товарів уважно зазначайте свої дані для відправки та номер контактного телефону. Якщо ви зареєстровані на порталі, як покупець, ваші дані будуть автоматично підставлятися в форму замовлення та форму повідомлення.
5 Оплата замовлення
Ми не рекомендуємо вносити повну передоплату вартості вашого замовлення компаніям, які:
- Не надають гарантії виконання замовлення або політики повернення коштів.
- Зареєстровані на порталі короткий час, про роботу яких мало або зовсім немає відгуків.
6 Ніколи не зраджуйте персональні дані третім особам
Будьте уважні, не передавайте ваші персональні дані третім особам. Для оформлення замовлення на порталі наступні дані не використовуються:
- PIN-код вашої картки.
- Ваш логін або пароль в кабінет покупця/компанії.
- Секретні коди, номери ваших особистих рахунків.
- Паролі, які приходять на ваш телефон.
- Дані паспорта, прописки, інших документів.
7 Зберігайте документи, що підтверджують купівлю
Обов'язково зберігайте всі документи, що підтверджують угоду з компанією (чеки, гарантійні талони, поштові декларації, електронне листування та інші документи, отримані від компанії). Ці документи необхідні для гарантійного обслуговування товару, а також для підтвердження факту Вашої угоди з компанією в разі виникнення проблем на замовлення.
8 Перевірте ваше замовлення при отриманні
При отриманні товару переконайтеся в його схоронності, цілісності і відповідності заявленим компанією параметрами.
При виявленні невідповідностей або пошкоджень зверніться до працівника служби доставки і складіть опис змісту посилки/замовлення, після чого зв'яжіться з представником компанії в найкоротші терміни для вирішення проблеми.
Рекомендуємо вам перед здійсненням операції уважно слідувати вказаним вище рекомендацій.
Програма захисту покупців
З метою захисту прав покупців ми створили програму захисту покупок на суму до 3 000 грн.
Програма Захисту Покупців передбачає
можливість для покупців порталу,
потерпілих від шахрайства при
використанні ресурсу Prom.ua претендувати на
компенсацію до 3 000 грн, незалежно від
кількості замовлених товарів.