Переваги використання сайлентблоків SS20 в автомобілях ВАЗ
- ресурс у 4-5 разів вищий за гумові;
- мають тривалий термін експлуатації в несприятливих дорожніх і кліматичних умовах;
- покращують контроль над керованістю завдяки зменшенню часу відповідної реакції автомобіля на дії водія;
- , на відміну від гумових, краще витримують пікові навантаження, не руйнуючи;
- зберігають еластичність за температури до -40 °C;
- мають прогресивну характеристику на стискання;
- не виробляють хімічних виділень.
Гарантія
2 роки
Сайлентблоки слугують для з'єднання деталей підвіски та гасіння коливань, що передаються від одного вузла до іншого. У найпростішому випадку сайлентблок являє собою дві металеві втулки, між якими запресована або вклеєна пружна, найчастіше гумова, втулка. Під час ходів підвіски вона деформується й дає можливість переміщення елементів підвіски.
Отже, забезпечення рухомості елементів підвіски щодо кузова та один одного — основна функція сайлентблоків, але далеко не єдина. Відповідною функцією є забезпечення комфорту — захист кузова від вібрацій і шуму під час роботи підвіски ВАЗівських автомобілів, що відбувається завдяки наявності в сайлентблокі шару гуми або поліуретану, що мають високу пружність і гарні властивості вібросумоізоляції.
Не можна не згадати й про вплив сайлентблоків на керованість автомобіля. Саме тому в гонитві за найкращим поєднанням комфорту та керованості інженери автомобілімобудівники застосовують сайлентблоки з різними марками гуми, різної форми, з композицією з різних матеріалів і з армуванням.
Чи замислювалися ви про те, що навіть найпростіший сайлентблок (передній чи задній) є несправним — наприклад, з гумовою втулкою, що розтріскалася — буде джерелом стуків або скрипу? Все це позначиться на керованості автомобіля — з несправними деталями автомобіль буде схильний до уводів, може «прасувати» за траєкторією й вам не уникнути постійних підкорювань. Крім того, несправний сайлентблок є причиною зламання або передчасного зношування з'єднаних деталей, а в деяких випадках і призвести до пошкодження кузова.
У розмові про сайлентблоки необхідно згадати й шарніри ШС. Їхня основна функція полягає в забезпеченні рухомості елементів підвіски, але водночас сам шарнір є абсолютно жорстким. Якщо в перегонах за поліпшенням керованості йти шляхом збільшення жорсткості шарнірних з'єднань, то найкращий результат дасть застосування ШС. Саме тому вони такі популярні в спорті, особливо в асфальтових дисциплінах. Водночас жертвують вібро- та шумозахистом, але для спортивного застосування це не так істотно. Отже, гумові сайлентблоки забезпечують максимальний комфорт, а ШС — поліпшену керованість.
Щоб поєднати переваги цих двох варіантів, компанія SS20 пропонує сайлентблоки для ВАЗ із поліуретану різної жорсткості власного розроблення та виробництва. Жовті поліуретанові сайлентблоки за своїми жорсткостими характеристиками та комфортом близькі до гумових, але перевершують їх у міцності та зносостійкості. Сайлентблоки SS20 з червоного поліуретану мають набагато більшу жорсткість і призначені переважно для використання в тюнінгу та настроюванні більш спортивних і занижених підвісок.
Переваги поліуретанових виробів:- МІЦНІСТЬ. Межа міцності поліуретану вища, ніж у гуми. Поліуретанові пружні елементи краще витримують пікові навантаження, не руйнуючи. Міцність клейового з'єднання поліуретану з металевими деталями запобігає відриву або відшаруванню пружного елемента від металу навіть за екстремальних навантажень.
- НАДЁЖНОСТЬ. У зоні великих деформацій поліуретан довше зберігає свою пружність, ніж гума. Тому поліуретанові пружні елементи зберігають працездатність у великому діапазоні навантажень.
- ДОВГОВІЧНІСТЬ. Залишкові деформації поліуретану нижчі, ніж у гуми. Завдяки цьому поліуретанові пружні елементи довше зберігають свою працездатність.
- Висока зносостійкість, волого-, бензо-, і оливостійкість забезпечують тривалий термін експлуатації поліуретанових пружних елементів (зокрема і сайлентблоків) у найнесприятливіших дорожніх і кліматичних умовах.
Крім того, ресурс поліуретанових деталей вищий від гумових учетверо й більше.
Порівняння основних характеристик поліуретану та гуми*Фізико-механічний показник | Розмірність | Полиуретан | Гума** |
---|---|---|---|
Твердість по Шору, шкала А | Усл. ед. | 69 - 70 | 65 - 75 |
Модуль пружності — 100% | МПа | 29 | 12 |
Модуль пружності — 300% | МПа | 67 | -- |
Межа міцності у разі розриву | кг/см2 | 312 | 115 |
Подовження у разі розриву | % | 523 | 300 |
Опір роздіру | кг/см2 | 58 | 20 |
Усадка (відносна залишкова деформація стиснення) | % | 33,5 | 35-40 |
Зміна маси у разі впливу агресивного середовища СЖР-7 | % | +5,98 | +35 |
Температурна межа крихкості | C° | -77 | -70 |
Коефіцієнт морозостійкості з еластичного відновлення після стиснення, за -50 °C | 0,45 | 0,2 |
Характеристики | Жовтий поліуретан | Червоний поліуретан |
---|---|---|
Твердість по Шору, шкала А | 65 | 80 |
Ударна в'язкість, % | 40 | 56 |
Модуль пружності, кг/см2 | 25 | 40 |
Межа міцності під час розтягування, кг/см2 | 350 | 400 |
Подовження в разі розриву, % | 550 | 500 |
Міцність на роздир, кг/см | 50 | 60 |
Абразивна стійкість, шабер Н22 | 10 | 20 |
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Модель | 2121 |
Стан | Новий |
Виробник | SS20 |
- Ціна: 488 ₴/комплект